COVID-19

Szanowni Goście,

w trosce o bezpieczeństwo Wasze oraz pracowników, mając na uwadze aktualną sytuację w kraju oraz zalecenia wprowadzone przez Ministra Zdrowia dotyczące zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-COV-2, uprzejmie informujemy, że w Terminal Hotelu zostały wprowadzone nowe normy funkcjonowania. Zasady te obowiązują na dzień dzisiejszy do odwołania.

ZAMELDOWANIE/ STREFA RECEPCJI

  1. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
  2. Po przyjeździe pracownik Recepcji wykonana pomiaru temperatury ciała przy użyciu bezdotykowego termometru. W przypadku wystąpienie podwyższonej temperatury, minimum 38℃ lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą.

UWAGA! Jeśli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać. Jeśli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.

  1. Personel Recepcji obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach, maseczkach lub przyłbicach. W celu zapewnienia bezpiecznej przestrzeni dla Gości
    i Pracowników została również zamontowana specjalna osłona.
  2. Zgodnie z Regulaminem Hotelowym, są Państwo zobowiązani do złożenia „Oświadczenia epidemicznego” – osobiście podczas zameldowania.
  3. Przed wypełnieniem karty meldunkowej zalecamy dezynfekcję rąk płynem, który jest dostępny przy stanowisku recepcyjnym.
  4. Wszystkie długopisy, karty do pokoi oraz inne urządzenia są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.
  5. Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Po każdym użyciu przez Gościa terminal płatniczy jest dezynfekowany.
  6. W Terminal Hotelu mogą przebywać tylko osoby będące zameldowanymi Gośćmi.
  7. W Recepcji Hotelu istnieje możliwość zakupu jednorazowych maseczek ochronnych.

POKOJE HOTELOWE

  1. W trakcie pobytu pokoje hotelowe nie są sprzątane. W przypadku chęci posprzątania pokoju, wymiany ręczników czy pościeli prosimy o poinformowanie Recepcji. Zaleca się kontakt z Recepcją drogą telefoniczną pod numerem 900, bądź mailowy pod adresem: hotel@terminalhotel.pl.
  2. W Hotelu obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  3. Po każdym pobycie Gościa, pokoje  są zdezynfekowane oraz zamgławianie. Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
  4. Wszystkie pokoje hotelowe są wietrzone po każdym pobycie przez co najmniej 20 minut.
  5. Po wyjeździe Gościa pokój jest  objęty jak najdłuższym czasem oczekiwania na kolejne zameldowanie

POSIŁKI

  1. Wprowadzone zostało specjalne menu śniadaniowe, które jest indywidualnie przygotowywane dla każdego Gościa
  2. Śniadania są serwowane w formie talerzowej do pokoju lub w restauracji hotelowej.
  3. W celu zamówienia śniadania do pokoju, prosimy o poinformowanie Recepcji dzień wcześniej drogą telefoniczną pod numerem 900, bądź mailowo pod adresem: hotel@terminalhotel.pl.
  4. W tym momencie pozostałe usługi gastronomiczne nie są realizowane. Restauracja hotelowa jest zamknięta do odwołania.

STREFY OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Strefy ogólne Hotelu stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników Hotelu jak i Gości Hotelowych.
  2. W hotelu stale dezynfekowane są w określonych sekwencjach czasowych powierzchnie takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, blat recepcyjny (po każdym Gościu), fronty recepcji,
    a także inne powierzchnie.
  3. Płyn do dezynfekcji jest dostępny w wielu miejscach w Hotelu dla Gości oraz pracowników.

Dziękujemy za wyrozumiałość oraz liczymy na  dostosowanie się do powyższych zasad.

Życzymy miłego pobytu!