Szanowni Goście,
w trosce o bezpieczeństwo Wasze oraz pracowników, mając na uwadze aktualną sytuację w kraju oraz zalecenia wprowadzone przez Ministra Zdrowia dotyczące zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-COV-2, uprzejmie informujemy, że w Terminal Hotelu zostały wprowadzone nowe normy funkcjonowania. Zasady te obowiązują na dzień dzisiejszy do odwołania.
ZAMELDOWANIE/ STREFA RECEPCJI
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Po przyjeździe pracownik Recepcji wykonana pomiaru temperatury ciała przy użyciu bezdotykowego termometru. W przypadku wystąpienie podwyższonej temperatury, minimum 38℃ lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą.
UWAGA! Jeśli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać. Jeśli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.
- Personel Recepcji obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach, maseczkach lub przyłbicach. W celu zapewnienia bezpiecznej przestrzeni dla Gości
i Pracowników została również zamontowana specjalna osłona. - Zgodnie z Regulaminem Hotelowym, są Państwo zobowiązani do złożenia „Oświadczenia epidemicznego” – osobiście podczas zameldowania.
- Przed wypełnieniem karty meldunkowej zalecamy dezynfekcję rąk płynem, który jest dostępny przy stanowisku recepcyjnym.
- Wszystkie długopisy, karty do pokoi oraz inne urządzenia są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.
- Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Po każdym użyciu przez Gościa terminal płatniczy jest dezynfekowany.
- W Terminal Hotelu mogą przebywać tylko osoby będące zameldowanymi Gośćmi.
- W Recepcji Hotelu istnieje możliwość zakupu jednorazowych maseczek ochronnych.
POKOJE HOTELOWE
- W trakcie pobytu pokoje hotelowe nie są sprzątane. W przypadku chęci posprzątania pokoju, wymiany ręczników czy pościeli prosimy o poinformowanie Recepcji. Zaleca się kontakt z Recepcją drogą telefoniczną pod numerem 900, bądź mailowy pod adresem: hotel@terminalhotel.pl.
- W Hotelu obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
- Po każdym pobycie Gościa, pokoje są zdezynfekowane oraz zamgławianie. Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
- Wszystkie pokoje hotelowe są wietrzone po każdym pobycie przez co najmniej 20 minut.
- Po wyjeździe Gościa pokój jest objęty jak najdłuższym czasem oczekiwania na kolejne zameldowanie
POSIŁKI
- Wprowadzone zostało specjalne menu śniadaniowe, które jest indywidualnie przygotowywane dla każdego Gościa
- Śniadania są serwowane w formie talerzowej do pokoju lub w restauracji hotelowej codziennie w godzinach 6:30 – 10:00.
- W celu zamówienia śniadania do pokoju, prosimy o poinformowanie Recepcji dzień wcześniej drogą telefoniczną pod numerem 900, bądź mailowo pod adresem: hotel@terminalhotel.pl.
- Restauracja Rakietowa czynna codziennie w godzinach 15:30-
21:00.
STREFY OGÓLNODOSTĘPNE
- Strefy ogólne Hotelu stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników Hotelu jak i Gości Hotelowych.
- W hotelu stale dezynfekowane są w określonych sekwencjach czasowych powierzchnie takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, blat recepcyjny (po każdym Gościu), fronty recepcji, a także inne powierzchnie.
- Płyn do dezynfekcji jest dostępny w wielu miejscach w Hotelu dla Gości oraz pracowników.
Dziękujemy za wyrozumiałość oraz liczymy na dostosowanie się do powyższych zasad.
Życzymy miłego pobytu!